Nedan följer instruktioner.
För passerbrickan mot porttelefonen - knapp 5. Systemet registrerar passerbrickan och låser upp /öppnar dörren. Vissa tider på dygnet, exempelvis kväll /natt måste PIN-koden anges efter att passerbrickan har visats.
Notera! Vid första passagen uppmanar läsaren till att ange en PIN-kod (ej vara 0000, 1111 osv). Det är starkt rekommenderat att varje bricka har en unik kod.
Har du tappat bort din bricka, eller ändrat mobilnummer etc kontakta styrelsen omgående - styrelsen@mittenbacken.se
BRF Mittenbäcken förvaltas av SBC
Felanmälan
Vid fel registrera din felanmälan på www.sbc.se/kontakt/felanmalan/ eller kontakta kundtjänst på 0771-722 722 (vardagar kl. 07.00-21.00).
OBS! Vid arbeten i bostadsrättslägenhet debiteras normalt den boende för åtgärden.
Information om driftstörningar och händelser får ni snabbast via Facebookgruppen BRF Mittenbäcken