Nedan följer instruktioner.
För passerbrickan mot porttelefonen - mot mitten /vid knapp 5. Systemet registrerar passerbrickan och låser upp /öppnar dörren.
Vid första passagen med passerbricka, så kommer passageläsaren att uppmana att man anger en PIN-kod (får ej vara 0000, 1111, 1234 osv). Det är starkt rekommenderat att varje bricka har en unik kod och att man felanmäler omedelbart ifall man glömt koden eller tappat bort brickan.
Mellan klockan 19.00 - 06.00 så behöver man ange PIN-kod efter att passerbrickan har visats, för att bli insläppt.
Har du tappat bort din bricka, eller ändrat mobilnummer etc kontakta styrelsen omgående - styrelsen@mittenbacken.se
BRF Mittenbäcken förvaltas av SBC
Felanmälan
Vid fel registrera din felanmälan på www.sbc.se/kontakt/felanmalan/ eller kontakta kundtjänst på 0771-722 722 (vardagar kl. 07.00-21.00).
OBS! Vid arbeten i bostadsrättslägenhet debiteras normalt den boende för åtgärden.
Information om driftstörningar och händelser får ni snabbast via Facebookgruppen BRF Mittenbäcken